Žebříčky Přehledy

Nová mobilní aplikace Můj stav od České spořitelny


26.2.2015  |  Veronika Dusová, zpráva České spořitelny

Česká spořitelna spustila novou mobilní aplikaci MŮJ STAV. Tato aplikace doplňuje ryze transakční aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka. Pasivně zobrazuje zůstatky všech spořitelních produktů rychle, jednoduše a bezpečně. Aplikace MŮJ STAV je určena pro operační systémy Android 4.0 a iOS 7, podmínkou je mít aktivovanou službu SERVIS 24 Internetbanking.


Od dnešního dne si mohou klienti České spořitelny stáhnout a využívat novou mobilní aplikaci MŮJ STAV. Díky ní budou mít všechny své účty neustále pod kontrolou. Aplikace MŮJ STAV umožňuje pasivní zobrazení zůstatků všech spořitelních produktů rychle, jednoduše a bezpečně a doplňuje transakční aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka.

Aplikace slouží pouze k nahlížení na účet i další produkty, jež klient využívá: kartové účty, půjčky, hypotéky, stavební spoření, penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, životní pojištění, investiční účty, majetkové účty. S aplikací lze pracovat jako s běžnou aplikací mobilního bankovnictví, s tím rozdílem, že nelze provádět žádné transakce.

Možné je nahlížet do historie transakcí účtů, jednotlivé transakce filtrovat a zobrazit i jejich detaily. Snahou České spořitelny bylo, aby vše bylo maximálně přehledné a intuitivní. V náhledu je číslo účtu protistrany, poznámky pro příjemce, variabilní aj. symboly, které lze sdílet pomocí SMS, emailu a messaging aplikací. Zůstatek účtů si lze vytáhnout na plochu, a vyhnout se tak nutnosti spouštění aplikace.
Nová mobilní aplikace Můj stav od České spořitelny. Na snímku ukázka aplikace
Zdroj: Česká spořitelna

Způsob přihlášení a úroveň zabezpečení si klient zvolí sám. Přihlásit se do aplikace klient může prostřednictvím PINu, gesta, otiskem prstu a nebo ji nechat bez hesla. Nechybí ani samozřejmost jako jsou užitečné kontakty banky, důležitá telefonní čísla a emailové adresy.

Co je nového v internetovém bankovnictví SERVIS 24?



Česká spořitelna zavedla nově i do svého internetového bankovnictví SERVIS 24 možnost zobrazení PINu k platební kartě a možnost elektronického zaslání PINu k nové nebo náhradní kartě.

Zobrazení PINu v internetovém bankovnictví SERVIS 24 je možné pouze pro oprávněného držitele karty, a to pomocí ověření autorizační SMS zprávou nebo klientským certifikátem. PIN není možné v internetovém bankovnictví měnit a jeho zobrazení je z bezpečnostních důvodů časově omezeno pro případ, že by klient odešel od počítače a mohl by se k němu dostat někdo jiný. Zobrazení i zaslání PINu přes internetové bankovnictví je zdarma.






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.