Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Raiffeisenbank odstaví od 22. do 24. března provoz internetového a mobilního bankovnictví
5.3.2013 | Michal Bubák
Raiffeisenbank v březnu spustí první část nového IT systému. O prodlouženém víkendu 22. až 24. března proto chystá plánovanou odstávku části svých bankovních systémů. Tyto systémy budou vypnuty v pátek 22. března v 18:00. Konkrétně nebude možné využívat služby internetového bankovnictví ani provádět platby. Platební karty budou fungovat bez omezení. Systémy budou opět plně funkční v pondělí 25. března v 8:00.
Konkrétní důvody zavádění nového IT systému:
„Důvodem odstávky je plánovaný přechod na část nového bankovního systému. Spouštíme aplikaci pro správu klientských dat, která našim bankéřům umožní klienty lépe obsluhovat a nabídnout služby šité na míru. Klienti však v této fázi ve svém kontaktu s bankou žádnou změnu na první pohled nepocítí, v pondělí ráno se budou přihlašovat do stejného internetového bankovnictví či Mobilního eKonta, jako byli doposud zvyklí,“ vysvětlil generální ředitel Raiffeisenbank Mario Drosc.
„Tato nová aplikace nám mimo jiné umožní lépe a cíleněji oslovovat klienty a nabízet jim ty služby, které pro ně mají smysl a přidanou hodnotu. Zavádění nového IT systému je tak plně v souladu s naší strategií poskytování vysoce individualizovaných služeb klientům,“ dodal Mario Drosc.
Během migračního víkendu tak budou zcela nedostupné veškeré účty včetně obsluhy přes internetové bankovnictví a chytré telefony, nedostupné budou rovněž služby pro firemní klienty. Na účty se tedy nebude možné přihlásit ani nepůjde provádět jakékoli transakce. Platební karty i bankomaty budou i v těchto dnech fungovat bez omezení s výjimkou služby zamykání platební karty. Pobočky s víkendovým provozem budou otevřeny, ale s omezenou nabídkou služeb.
Své klienty Raiffeisenbank o odstávce bude informovat prostřednictvím poboček, schránek v internetovém bankovnictví, internetových stánek banky i sociálních sítí. Zodpovědět jakékoli dotazy klientů jsou rovněž připraveni bankéři na call centru.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Jak banky vylepšují mobilní bankovní aplikace?
Způsoby spoření na důchod. Čechy láká také Dlouhodobý investiční produkt
Jaké poplatky od února 2025 zvýší Raiffeisenbank?
Češi si DIP oblíbili. Jaké výhody nabízí?
Jaké změny připravila Raiffeisenbank v mobilní aplikaci?
Žebříčky a přehledy:
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Přehled celé nabídky úvěrů - zde
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.