Komerční banka ve spolupráci s nejznámějším českým streamerem Agraelem představila novou platební kartu s jeho designem. Klienti si mohou vybrat mezi kartou Agraelus nebo Poro 2.0, inspirovanou postavou z League of Legends.
Na základě dlouhodobé spolupráce s herní komunitou uvádí Komerční banka a Mastercard novou generaci designových platebních karet zaměřených na hráče. Klienti si mohou zvolit mezi dvěma variantami debetní karty Mastercard Debit – kartou Poro 2.0, inspirovanou oblíbeným hrdinou z League of Legends, a naprosto exkluzivní kartou Agraelus, jejíž design navrhl nejznámější český streamer Vojtěch Fišar, známý právě pod přezdívkou Agraelus. Podle dostupných údajů by mělo jít o světově zcela unikátní karetní design navržený přímo herním influencerem.
Obě karty jsou dostupné jak ve fyzické podobě, tak i v aplikaci KB+ a v digitální podobě pro platební nástroje Apple Pay a Google Pay. Jejich výběrem se klienti automaticky zapojují do interaktivního hlasování. To rozhodne, který design se stane nejoblíbenějším. Aktuálně vede tým Agraelus s 58 % hlasů oproti 42 % pro Poro. Klienti, kteří si zvolí vítězný design, se navíc mohou zapojit do slosování o ceny v hodnotě 200 tisíc Kč – hlavní výhrou je herní počítač v hodnotě 100 tisíc Kč.

Platební karta Mastercard s designem Agraelus
Autor: Komerční banka
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
Nabídka pro nové klienty: bonus až 3 000 Kč
Kromě možnosti výběru unikátní herní karty připravila Komerční banka také nabídku pro nové klienty. Každý, kdo si do 31. května 2025 založí účet přes aplikaci KB+, získá bonus až 3 000 Kč. Podmínky pro získání odměny jsou jednoduché – pravidelné platby kartou a příchozí platby na účet.
V každém z nás je kousek hráče
Podle nového průzkumu Komerční banky si víc než tři čtvrtiny Čechů občas zahrají nějakou hru – ať už na mobilu cestou do práce, večer u konzole, nebo s kamarády online. Gaming už dávno není výsadou puberťáků, ale stal se běžnou součástí každodenního života.
„Průzkum ukázal, že většina Čechů hraje pravidelně – a pro mladší generace jsou hry běžnou součástí života. Nejde jen o zábavu, ale i o způsob relaxace, kontakt s ostatními a často i první zkušenost s placením online. Proto přicházíme s produkty, které jim dávají smysl – od designových platebních karet až po podporu komunitních a edukačních projektů,“ říká Jitka Haubová, členka představenstva a provozní ředitelka Komerční banky.
Nejde však jen o zábavu – banka si uvědomuje i odpovědnost vůči komunitě. Proto vznikl také tým BANKERS, první interní gamingový tým v historii KB složený z vlastních zaměstnanců, který se mimo jiné podílí také na edukaci hráčů v oblasti kyberbezpečnosti v rámci projektu CyberHunt.
„Gaming už dávno není jen volnočasová zábava. Je to fenomén, který propojuje generace, přináší emoce, kreativitu a dnes i nové finanční návyky. Komerční banka na to reaguje tak, jak je jí vlastní – užitečnými produkty, bezpečným prostředím a silnou podporou komunity. Hráči jsou pro nás přirozenou součástí digitální budoucnosti,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro strategii značky a komunikaci skupiny Komerční banky.
Přehled bank nabízejících speciální designy platebních karet
Vydání platební karty s motivem streamera Agraela není ojedinělý krok – některé banky v Česku už v minulosti sázely na originální nebo fanouškovské motivy, ať už v rámci sportu, charity nebo popkultury. Níže uvádíme přehled bank, které v současnosti nabízejí designové či tematické karty.
Komerční banka
- Nabídka designů: Karty s motivy streamera Agraela, postavy Poro z League of Legends, Rock for People, Národní hokejový tým, výřez z díla Vincenta van Gogha, zvířecí motivy (např. panda, tučňák).
- Dostupnost: Designy jsou dostupné pro různé tarify a lze je sjednat v aplikaci KB+.
- Cena: Základní design zdarma, ostatní za 19 Kč měsíčně.
Česká spořitelna
- Speciální edice: Limitovaná edice OLED svítící platební karty pro herní příznivce.
- Dostupnost: Limitovaná edice pro 2000 nejrychlejších zájemců.
MONETA Money Bank
- Speciální design: Debetní karta s designem inspirovaným Pride motivy, českými kraji nebo sportovní tematikou
- Dostupnost: K dispozici jako plastová i virtuální karta.
Banka Creditas
- Speciální edice: Exkluzivní platební karty z keramiky a kovu pro prémiové klienty.
- Dostupnost: Plánováno vydání 2000 karet (1000 keramických a 1000 kovových).
ČSOB
- Speciální edice: Fanouškovská karta AC Sparta Praha.
- Dostupnost: Pro stávající i nové klienty, možnost sbírat body do věrnostního programu.
Air Bank
- Vlastní design: Klienti si mohou zdarma vytvořit kartu s vlastním obrázkem.
- Dostupnost: Funkce dostupná přímo v internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci.
Žebříček běžných účtů |  |
Kalkulačka běžných účtů |  |
Sjednání běžného účtu |  |