Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Co je nového u AXA a Allianz pojišťovny? Měření spokojenosti a nové telefonní číslo
23.5.2014 | Veronika Dusová
Pojišťovna AXA zavedla na vybraných pobočkách v Česku i na Slovensku měření zákaznické spokojenosti „HappyOrNot“. Jednoduchý přístroj umožní zákazníkům vyjádřit svou spokojenost pouhým zmáčknutím jednoho ze čtyř „emočních“ tlačítek. Další novinkou je to, že Allianz sjednotila kontakty na své call centrum pod jedno telefonní číslo.
Zobraz diskusi (0)
Pojišťovna AXA nainstalovala na některých pobočkách měření spokojenosti „HappyOrNot“. Díky této službě lze bezprostředně ohodnotit kvalitu služby a chování personálu na pobočce.
Měření spokojenosti „HappyOrNot“
„Chceme, aby naši klienti byli se službami na našich pobočkách co nejvíce spokojeni. Spokojenost zákazníků je jednou z našich strategických priorit. Proto jsme hledali jednoduchý, ale spolehlivý nástroj, jak získat zpětnou vazbu od zákazníků přímo na našich pobočkách. Systém HappyOrNot nám umožní sledovat jejich ohlasy na detailní a pravidelné bázi, což nám pomůže neustále náš servis zlepšovat,“ vysvětluje Michael Pupala, ředitel interního prodeje v ČR a SR a člen představenstva finanční skupiny AXA.
Jak služba funguje?
V rámci služby HappyOrNot jsou na vybraných pobočkách AXA umístěny přístroje v podobě stojanu s displejem, na kterém mohou zákazníci zvolit podle úrovně své spokojenosti usměvavé či zamračené „smajlíky“. Služba tak dává zákazníkům prostor vyjádřit se bezprostředně po návštěvě pobočky ke kvalitě služby i chování zaměstnanců.
Zdroj: Pojišťovna AXA
Systém HappyOrNot zpracovává ze získaných dat podrobné reporty, které jsou dostupné on-line a které ukazují, jak se v průběhu dne měnila spokojenost návštěvníků poboček AXA. Veškerá data se přenášejí zcela bezdrátově, protože zařízení pracuje v mobilní síti.
HappyOrNot Index
Pro vyhodnocení získaných dat využívá systém takzvaný HappyOrNot Index, který uvádí průměrnou výši spokojenosti zákazníků. Index tak může sloužit nejen pro vzájemné porovnávání výsledků, ale také pro nastavování cílů do budoucna.
Kontaktní centrum Allianz má nové číslo
„Dobrý den, vítejte v Allianz,“ uslyší z úst herce a dabéra Martina Zahálky každý, kdo se dovolá do Kontaktního centra Allianz. Do této doby si volající museli vybrat z několika různých telefonních čísel podle toho, zda v nouzi potřebovali asistenční službu, chtěli nahlásit pojistnou událost, nebo potřebovali zjistit stav účtu svého penzijního připojištění. Dnes jim stačí pamatovat si pouze jediné telefonní číslo 241 170 000.
„Sjednotili jsme kontakty na naše call centrum pod jedno telefonní číslo 241 170 000, které nově zastřešuje prodej, péči, likvidaci pojistných událostí i asistenční službu. Volání na toto číslo se účtuje jako volání do pevné sítě a při volání z mobilních telefonů je často zahrnuto v rámci tzv. volných minut nebo je dokonce úplně zdarma v nedávno představených neomezených tarifech. Tímto krokem zjednodušujeme komunikaci s našimi klienty a zároveň jsme vyslyšeli jejich podněty ohledně ceny volání,“ říká Aleš Jelínek, ředitel Centra služeb zákazníkům Allianz.
Původní telefonní čísla
Původní čísla kontaktního centra zůstanou aktivní minimálně do konce letošního roku, než si klienti zvyknou na číslo nové a než dojde k postupné úpravě všech kontaktů v tiskopisech a dalších materiálech.
Operátoři Allianz komunikují na sjednocené lince převážně v češtině, ale v případě potřeby umí klientovi poradit i v angličtině. Během posledních několika let se také významně rozšířila škála činností, kterou kontaktní centrum vyřizuje.
Co lze všechno po telefonu vyřídit?
Bez osobní návštěvy je možné nahlásit škodu, zeptat se, jak to vypadá s jejím řešením, nebo zjistit informace o smlouvě a platbách. Dále lze po telefonu také pojistit auto, rodinný dům, chatu, domácnost nebo odpovědnost za škodu. Linka funguje v plném rozsahu každý pracovní den od 8 do 20 hodin a jako asistenční služba Allianz Assistance pak non-stop.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
UNIQA příští rok nabídne doplňkové penzijní spoření a investice
AXA kryje riziko COVID-19 v plném rozsahu i v případě pandemie
Pojišťovna AXA v Česku končí. Její aktivity přebírá UNIQA pojišťovna
Pojišťovna roku zná své vítěze - nejúspěšnější jsou Allianz a Kooperativa
AXA rozšiřuje svou nabídku investičního životního pojištění
Žebříčky a přehledy:
Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.